♥ Nasze Portale Społecznościowe ♥

wtorek, 26 kwietnia 2016

Wspomnienia - tylko nasz raj!

Hey! Ostatni mój, czyli Niki post był dość poważny jak na mnie, więc dzisiaj sobie powspominamy nasze kochane dzieciństwo! Nie można nie zacząć od.. No właśnie od czego? Zacznijmy od bajek. Nie wiem jak wy ale ja zawsze ale to zawsze musiałam obejrzeć Witch, historia o 5 przyjaciółkach posiadających specjalne moce! Po tym, gdy "wydoroślałam", a bynajmniej tak sądziłam w zerówce naszła mnie mania na oglądanie H2o - wystarczy kropa. Jak czytacie uważnie bloga, to przypomnicie sobie, że właśnie tę bajkę oglądałyśmy z Karoliną!
Jednak nawet bajki nie pobiją jednego, a mianowicie piaskownicy!
 Piaskownica + lato = dzień cały na dworze.
Nawet nie obchodziło nas wtedy jedzenie ani picie - w końcu miało się inne sprawy na głowie niż zwykły posiłek! Najważniejsze to było by był piasek i bardzo duzo wody, bez tych rzeczy nie było zabawy. W piaskownicy robiło się herbatkę, kotlety, ziemniaki, babeczki, ciasta, cukierki, obiady, śniadania, kolacje, desery czy też... frytki!
No i teraz rzecz, którą kochałam, kocham i kochać będę. Mowa tu oczywiście o trzepaku! Na nim robiło się fikołki do przodu do tyłu, nietoperze, kręciołki(?) i przeróżne takie rzeczy, które przyprawiały dorosłych o zawroty głowy, szybsze bicie serca i strach o dzieci! Grało się codziennie w piłkę, gumę, badmintona, klasy itp. Codziennie się odkrywało coś nowego co można wykonać na trzepaku. No ale tak ja tu piszę tylko co się robiło w lato, wiosnę i jesienią. Myślicie że w zimę to nie mieliśmy żadnych pomysłów?!
Zima to było coś! Kiedy było strasznie dużo śniegu i był mróz to całe podwórka były pokryte lodem! To dopiero była zabawa!Całe dnie się ślizgało po lodzie. Budowało się igloo ale i tak nigdy nie wychodziło bo nie można było wejść do środka, no ale była chociaż zabawa! A to właśnie zabawa jest w tym wszystkim najważniejsza no i oczywiście radość z niej. Robiło się ogromne kuligi! Paliło się ognisko jak już było ciemno.

Jednym słowem dzieciństwo to najlepszy okres w życiu *.* Do tej pory, pomimo tego, że mam te naście lat uwielbiam te rzeczy, robienie tego wszystkiego. Takie coś nie znudzi się nigdy, nie ma prawa się znudzić.. No bo, jak coś takiego mogłoby pójść w niepamięć? Nie ma takiej możliwości!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz