♥ Nasze Portale Społecznościowe ♥

piątek, 19 lutego 2016

Lans, vans i Wero


Hej tu Weronika, która przyjechała właśnie od Karoliny i musi napisać post gdzie nie ma żadnego pomysłu. Na dodatek pogoda za oknem nie dopisuje ponieważ pada deszcz od rana. Nie da się robić ładnych zdjęć ani na spacer wyjść. Ferie niedawno się zaczęły a już minął cały tydzień! Wszystko co przyjemne szybko się kończy. Nie miałam okazji by wjechać gdzieś oprócz do dziewczyn na nocowanie. A Wy wyjeżdżaliście gdzieś?Tak wiem że obiecywałam wam że będę pisać codziennie posty posty ale nie udało się bo po prostu nie ma żadnych pomysłów  na posty. Dzisiaj też ledwo co znalazłam jakiś pomysł ale zajęło mi to więcej niż godzinę. Przez to właśnie w tym poście znajduje się wszystko i nic. Przepraszam że nie dotrzymałam obietnicy. 
  • ,,Przepis na życie"
  • ,,Ranczo"
  • ,,To nie koniec świata"
  • ,,Magda M."
  • ,,Julia"
  • ,,Brzydula"
  • ,,Singielka"
  • ,,Druga szansa"


Przez ferie zdążyłam polubić śmieszne zdjęcia/obrazki lub zagadki które są tak naprawdę proste tylko nie zdajemy sobie z tego sprawy. Karoli chciała się dzisiaj ze mną założyć o to że nie będę mieć zamkniętych oczy prze 30 sekund. Na początku nie wiedziałam o co chodzi. No ale po jakimś czasie zamknęłam oczy a Karolina mówi do mnie mówi „Nie, nie tak, źle”. Ja się dałam nabrać i odtworzyłam oczy oraz równocześnie przegrałam zakład :( Wcześniej w telewizji słyszałyśmy tez zagadkę ,,Z kim słoik spędza wieki?". Z początku myślałyśmy bynajmniej ja tak myślałam że chodzi o to co w nim się znajduje że np. ogórki, śliwki czy coś w tym stylu, lecz nie chodzi właśnie o to. No ale sami się troszkę pomęczcie bo odpowiedź na to pytanie znajdzie się w jutrzejszym ulubieńcu tygodnia.




Oprócz tego że skończyłam czytać Harry'ego Potter'a (w sensie Harry Potter i komnata tajemnic) to powróciłam do starych seriali jak : 



 No może nie wszystkie seriale są stare a w szczególności ,,Singielka" i ,,Druga szansa'' xD. W ogóle przepraszamy za ostatnie częste zmiany na blogu. Zachęcamy do obserwowania nas, do pisania komentarzy i zajrzenia na nasze portale społecznościowe 









 ZAGADKA NA TYDZIEŃ!

Dokończcie zdanie:

Mateusz obszedł jezioro.
Jezioro przez Mateusza zostało...

Odpowiedzi piszcie w komentarzach pod tym postem!


Na zakończenie macie zdjęcia słodkich paznokci <3. To mój pierwszy chyba tak długi post. 


Słów 361
Źródło zdjęć: wujek Google.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz