♥ Nasze Portale Społecznościowe ♥

poniedziałek, 22 lutego 2016

Sid, ciasteczkowy potwór + zima? + telefon = zdjęcia!

Hej tu Nika z postem ogólny. Ostatnio mam "fazę" na pisanie i staram się pisać jak najdłuższe posty, ponieważ mam więcej czasu w ferie i chce go wykorzystać na bloga. Po za tym w poniedziałki daaawno nie wstawiałam żadnego posta. Ostatni post zaczął się od "piosenki" to ten też musi miec coś wspólnego z piosenką.

No to tak... Wszyscy chyba znają potwora ciasteczkowego, ale czy wiedzieliście że ma na imię Sid? Ja dopiero teraz się o tym dowiedziałam. Ciasteczkowego Potwora znamy z Mapetów – Ulica Sezamkowa. Jest to jedna z wielu maskotek grających w Mupetach. Ja z Ulicy Sezamkowej zapamiętałam trzy postacie: Elmo, Kermita i Ciasteczkowwgo potwora! Nie mogło zabraknąć piosenki! :)

Zima do nas wraca? Czy spadnie jeszcze śnieg w lutym? Jak myślicie, czy będziemy iść ze święconką w kurtkach zimowych czy w krótkich rękawkach? Czy zima kiedyś się jeszcze pojawi?
Czemu zadaje tak dużo pytań? Bo chciałam wam „powiedzieć” że nikt nie wie co się stanie z zimą. Nikt nie może nam zagwarantować  co będzie z następna zimą ani jeszcze z ta zimą.


Czy w ogóle ją jeszcze kiedyś zobaczymy, jak teraz jest już tego śniegu tak mało? Dobra przejdźmy do wesołego tematu.


Czy wiedzieliście o takim „czymś” co znajduje się na telefonach („jak ja logicznie piszę” xD). Kiedy wybierzecie w telefonie ustawienia i wejdziecie w informacje o telefonie czy coś w tym stylu i będziecie klikać na wersje systemu android to pojawi wam się coś (piszę coś ponieważ zależy to od systemu android. Ja mam lizaka z napisem ,,lolipop”) musicie wtedy przytrzymać to coś lub klikać w to cały czas a przejdziecie dalej do czegoś. Nie piszę co będzie dalej bo tak jak wspominałam każdy ma coś innego i dalej też zależnie od wersji androida będzie inne, musicie sami pokombinować.  
Jest jeszcze coś w tym stylu tylko że nie ma takiej roboty tak jak z poprzednim.  Znowu musicie wejść w ustawienia i w  informacje o telefonie czy coś w tym stylu, ale tym razem klikamy na numer komplikacji. W ten oto sposób możemy zostać programistą. 
333 słów!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz