♥ Nasze Portale Społecznościowe ♥

sobota, 30 kwietnia 2016

~ Ani sercem, ani duszą, ani umysłem

Heey! Dzisiaj 30 kwietnia, czyli ostatni dzień tego miesiąca. Karolina uznała, że to idealny czas, by napisać jakiegokolwiek posta! Zbliża się maj, czyli mój, jak już wiele razy mówiłam, ulubiony miesiąc!
Już w poniedziałek Kaja postanowiła urządzić swoje urodziny, więc w sumie weekend majowy jakoś zleci. A, że ja urodziłam się dzień wcześniej pomyślałam nad tym, by imprezę urodzinową zrobić w piątek. Nie ma to, jak 13 urodziny w piątek 13! No, ale co tu dużo mówić, na pewno po urodzinkach i w trakcie nich pojawiać się będą zdjęcia na instagramie, facebooku.. ;3 Nie powiem, nie mogę doczekać się reakcji Kai na prezent ode mnie oraz od Weroniki... Póki co Kaja cały czas powtarza, że się boi tego zobaczyć, ale naprawdę nie ma tam nic, ale to nic strasznego! Zrezygnowałyśmy nawet z kupienia patyczaka, a chciałam go kupić Kaikowi.. Dlaczego? Bo ma na wiele stworzonek alergię, a na patyczaki nie jest uczulona i miałaby się z kim bawić! xD Tak, tak... Moje logiczne podejście do całej sprawy. Wczoraj, czyli jakby ktoś nie wiedział 29 kwietnia, odbyły się 19 urodziny mojej siostry.. Dodam - bardzo udane urodziny! Nie wierzę, że, już za kilka dni skończę szkołę... No dobra tygodni, które nieubłagania płyną i nie chcą czekać..

Z jednej strony cieszę się, że poznam nowe osoby, zobaczę jak to jest być gdzieś indziej, w nowym otoczeniu. Jednak nie chcę rozstawać się z klasą, do której się przywiązałam i na zakończeniu na pewno nie będę miała uśmiech od ucha do ucha, blasku w oczach i rumianych policzków. Co to, to na pewno nie. Mam jednak nadzieję, że pomimo łez, które na pewno uronię nie rozkleję się totalnie i nie wpadnę w otchłań rozpaczy! :')

No i na dzisiejszy, ostatni kwietniowy dzień byłoby na tyle. Lecę jeść kopiec kreta! :3

Deszcz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz