♥ Nasze Portale Społecznościowe ♥

niedziela, 26 czerwca 2016

Wakacje...

Hej. Dawno nas tu nie było więc postanowiłam opisać w skrócie co się przez ten czas u mnie działo. Mam tylko nadzieje że uda mi się zmotywować dziewczyny do napisania jakiegokolwiek postu w najbliższym czasie, Karolinie to może odpuszczę ale Kai nie! Kaja wie dobrze za co jej nie odpuszczę... Niech się szykuje ^^ A po za tym Kaja nie wstawiła żadnego ale to żadnego posta już od kilku miesięcy.
Przez te 2 (?) miesiące wydarzyło się naprawdę wiele. Byłyśmy na zielonej szkole, w parku linowym, na urodzinach, na "wycieczkach" rowerowych po szkole i ogólnie, i cytuje co Karolina powiedziała "słonie mają duże uszy" "a żyrafy długie szyje" Karolina można powiedzieć że się zadomowiła w Hogwarcie na dobre. Poznała... Dobra, z resztą  niech ona sama wam to napiszę, a nie ja, bo się pewnie w tym pogubię!  
W piątek odbyło się zakończenie roku szkolnego. Byliśmy już po raz ostatni w murach naszej szkoły, ponieważ już odchodzimy do zupełnie innej szkoły, każdy w swoją odmienną stronę. Oczywiście nie obyło się bez przedstawienia naszego oraz klasy żegnającej nas. Od klasy młodszej dostaliśmy klasowe zdjęcie i wiele innych nagród. Na samym początku nasza kochana Pani od matematyki już się wzruszyła. W sumie to podczas zakończenia płakali od nas chłopaki a nie dziewczyny, najlepsze jest to że chłopaki którzy uważali się we wszystkim najlepsi i... no wiecie sami jacy. Po zakończeniu całości na sali gimnastycznej przyszedł czas na poczęstunek u nas w klasie. Ogółem mówiąc było z 40C na dworze, nie mówiąc że na sali nie dało się wystać przy oknie bo nie było żadnego ale to żadnego przeciągu... w klasie nie było lepiej. W wakacje będziemy się wybierać na wycieczki rowerowe (jeśli można to tak nazwać xD) i oczywiście tradycyjnie na boisko jeździć. To by było na tyle, jako post który informuje was że jeszcze żyjemy i będziemy (przynajmniej ja mam taki zamiar) pojawiać się na tym blogu.


Weronika powraca na bloga...


P.S. Oczywiście nie myślcie sobie że "powraca na bloga" to będę pisała codziennie. Jak już sami się przekonaliście to nie jest to możliwe w moim wykonaniu ^.^ A zdjęcie na poprawę humorku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz