♥ Nasze Portale Społecznościowe ♥

poniedziałek, 27 czerwca 2016

~ To już jest koniec, zarazem początek ~

Hej, hej! Dzisiaj jest pierwszy dzień wakacji, a wraz z tym wiążą się pewnie zmiany. Jakie? Chodzi mianowicie o to, że już teraz będziemy miały multum czasu na pisanie postów, pokażemy się z troszkę innej strony. W imieniu wszystkim napiszę, że mamy nadzieję, że te nasze nowe pomysły przypadną Wam do gustu, tak jak przypadły i nam! Od razu uprzedzam - nie chodzi o jakieś radykalne zmiany wyglądu naszej strony, nasz skład pozostanie taki, jaki był! Chodzi o to, że same się zmieniłyśmy, każda razem, a zarazem z osobna. Więc i nasz blog na tym, mamy nadzieję, dużo zyska!

Tak teraz przypomniało mi się, że w moim poprzednim poście nie podzieliłam się z Wami nowinką! Mój pokój przeszedł ogromną metamorfozę i muszę przyznać, że jest całkowicie inny od tego co miałam w moim kąciku wcześniej! Wszystko, łącznie z malowaniem, opróżnieniem i wyniesieniem starych mebli, przyniesieniem i złożeniem nowych, poukładania wszystkich rzeczy, ubrań w szafie zajęło około tygodnia. Musicie mi uwierzyć na słowo, bo pomimo tego, że mam niewielkich rozmiarów pokój to po jego zmianach wygląda całkowicie inaczej i jestem naprawdę bardzo zadowolona z końcowego efektu, jaki udało nam się osiągnąć. Od razu wspomnę o moich meblach, które szczerze pokochałam, najprawdziwszą miłością! Są całe białe, a za biurko służy mi przezroczysty blat, na którym widnieje mapa świata!  <3 Jeśli chodzi o kolor moich ścian to dwie są w intensywnie granatowym kolorze, a dwie są w szarych barwach. Całość wygląda naprawdę niesamowicie i baaardzo mi się podoba. Okey, o moim pokoju koniec!

Dzisiaj, a właściwie zaraz wybieram się z Karoliną na rowery, ponieważ uznalyśmy, że trochę ruchu na początek wakacji nam nie zaszkodzi! O nie! Wręcz pomoże. Jutro (albo nawet dzisiaj) będziecie mogli popodziwiać efekty naszych zdjęć, bo głównie po to się spotykamy! Jednak spokojnie, pojeździmy trochę, pod pociąg nie wpadniemy! Dla niewtajemniczonych - w naszej miejscowości jest kolej, bardzo sprawna!

~ Nika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz